پمپ کارواش صنعتی برتولینی چه قابلیتی دارد؟
نوشته شده توسط : نت نیوز

 

پمپ کارواش صنعتی برتولینی 200 بار برای استفاده در کارواش های بزرگ. همچنین از این پمپ برایسیستم های مه پاش نیز استفاده می توان نمود.این پمپ دارای قدرت 110 بار هست و بیشتر از این پمپها در مکانهایی که برق تک فاز دارند استفاده میکنند.و قدرت آنجوری هست که برای شستن ماشینهای سواری و در بعضی مواقع ماشینهای سنگین استفاده میکنند. تجهیزات آشپزخانه صنعتی. فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم و نو با لیست قیمت خرید مناسب که تولید شده توسط بهترین برند های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی در تهران اصفهان مشهد می باشد. در دستگاه های مه پاش فشار استانداردی که می تواند از شیلنگ ها خارج شود 70 بار است در واقع در مه پاش های فیتینگی هم دقیقا همین مقدار فشار خارج می شود اما این مقدار در مه پاش های پرسی بیش تر است. گروه اندیشه سبز بیش از 100 نمایندگی در سرتاسر ایران دارد که آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. اگر شما قصد خرید یک دستگاه مه پاش دارید می توانید از شیلنگ های که از جنس استیل هستند استفاده کنید چون این شیلنگ ها قیمت بالاتری نسبت به شیلنگ های دیگر دارند اما طول عمر و کیفیت آن ها نسبت به دیگر شیلنگ ها بالاتر است.

رایزر های پی وی سی که بیشتر برای انشعاب گرفتن از خطوط لوله آبیاری بارانی برای نصب آبپاش استفاده میشود. به همین دلیل در ادامه مختصری از کارکرد قسمت های مختلف دستگاه شرح داده شده اند. درصورتی که تصمیم بگیرید از هر قسمت از سیستم، ساطع کننده ها را جدا کنید، می توانید از درپوش های پلاستیکی کوچک که به آن ها شاخه های گاف نیز می گویند استفاده کنید. باغ شما چه زینتی باشد و یا محصولی تولید کند، می توان از تایمر آبیاری با موفقیت یکسان استفاده کرد. یک ساطع کننده یک gph این مقدار آب را در حدود یک ساعت تحویل می دهد. ایراد سیستم های آب پاش این است که به دلیل تبخیر قطرات اسپری هنگام پرواز در هوا، مقدار زیادی آب هدر می رود. دستگاه های کارواش صنعتی تک فاز از سیستم قطع کن خودکار برخوردار هستند، به این معنا که با رها کردن زبانه تفنگی واتر جت که خروجی آب قطع می شود، عملکرد پمپ نیز متوقف خواهد شد و اجازه نمی دهد پمپ بدون آب کار کند.

بیش از حد آب ندهید، هفته ای یک اینچ آب برای گیاهان با متوسط نیاز به آب کافی است. برای آنکه در مرغداری های صنعتی فضای کافی برای حرکت مرغ در سالن وجود ندارد بایستی میزان رطوبت به حدی باشد که دمای بدن حیوان از حد طبیعی بالاتر نرود و نیز این رطوبت می تواند به محیط برای جلوگیری از آلودگی سالن و مرغ به برخی از بیماری ها کمک کند. البته باید به این نکته توجه داشت که در ابتدای راه اندازی کارواش های کوچک میتوان کمپرسور هوا را تهیه نکرد. هر چه فشار آب خروجی از پمپ بالاتر باشد، قدرت آن در شکستن پیوند بین آلودگی و سطح بیشتر خواهد بود و عملکرد تمیزکنندگی بهتری خواهد داشت. آب و هوای گرم اغلب به آب معادل 2 اینچ در هفته نیاز دارد. اگر در آب و هوای سردتر زندگی می کنید سیستم خود را در پایان فصل تخلیه کنید. کاهش باد باعث کاهش آب در اثر تبخیر می شود. همچنین شاخ و برگ های مرطوب می توانند باعث شیوع بیماری شوند. باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

موجب صرفه جویی در وقت می شود: تنظیم و جابجایی آب پاش ها مورد نیاز نیست.. پروانه هایی که آب را به صورت قطره های بسیار ریز تبدیل می کنند، از جنس آلومینیوم بوده و بسیار سبک می باشند. اما چیزی که پمپ های پیستونی اینترپمپ را کاملا منحصربفرد کرده است، استفاده از پیستون های سرامیکی بجای پیستون های استیل قدیمی بود که علاوه بر افزایش طول عمر این پمپ ها را بسیار قابل اطمینان و بی صدا کرده است. قابل حمل بودن برای بسیاری از مشاغل بسیار مهم است. افزودن ساطع کننده ها یا تغییر فاصله آن ها بسیار آسان است. سازگار: تایمر آبیاری را می توان به راحتی تغییر داد تا بتواند نیازهای متغیر یک باغ یا چمن را تنظیم کند. بندهای انتهایی را از برق بکشید، یا انتهای خطوط را تا کنید. با کاشت در نزدیکی یک پرچین کم یا سد باد، نیاز آبیاری را کاهش دهید. تایمر آبیاری می تواند مقدار دقیق تری آب را تحویل دهد و از آبیاری دستی سازگارتر خواهد بود. بر خلاف شستشو با آب پس از بخارشویی هیچگونه لکی بر روی سطح باقی نمی ماند. تایمر آبیاری که در سطح بالای زمین باقی مانده است کمتر از سیستم های مدفون مسدود می شوند و هنگام کشت یا کاشت بلند کردن آن ها آسان است. 





:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: